Adana escort Alanya escort Anadolu yakası escort ankara escort Antalya escort Ataköy escort Avcılar escort Avrupa yakası escort Bahçelievler escort Bahçeşehir escort Bakırköy escort Başiktaş escort Beylikdüzü escort bodrum escort bayan Bodrum escort Bursa escort Denizli escort Diyarbakır escort Esenyurt escort Eskişehir escort Etiler escort Fatih escort Gazinatep escort Halkalı escort istanbul escort İzmir escort İzmit escort Kadıköy escort Kayseri escort Kocaeli escort Konya escort mecidiyeköy escort Kurtköy escort Kuşadası escort Malatya escort Maltepe escort Mecidiyeköy escort Mersin escort Nişantaşı escort Pendik escort Muratpaşa escort Şirinevler escort Şişli escort Taksim escort Ümraniye escort ataşehir escort kartal escort

deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler ecoplay deneme bonusu veren siteler 2023 cardsthatgive.org virginiawinefestival.org/ deneme bonusu https://playdotjs.com/ deneme bonusu veren siteler

Karınca misali… Yavaş… Yavaş…

GÖLBAŞI (İHA) - İhlas Haber Ajansı | 18.02.2019 - 15:18, Güncelleme: 18.02.2019 - 15:18
 

Karınca misali… Yavaş… Yavaş…

Gölbaşı’nı ikiye bölen E-90 Karayolu’nun “alta alınma projesi” Gölbaşı’na yapılan en büyük yatırım projelerinden. Lakin yüklenici firmaya hak et iş ödenmemesi, işi durma noktasına getirdi.

Gölbaşı’nı ikiye bölen E-90 Karayolu’nun “alta alınma projesi” Gölbaşı’na yapılan en büyük yatırım projelerinden. Lakin yüklenici firmaya hak et iş ödenmemesi, işi durma noktasına getirdi. Yapılan hak edişin % 20 sinin ödendiği, firmaların öz kaynakları ile takviye ederek işi götürmeye çalıştığı gelen bilgiler arasında. Tek makine ve 15 işçi ile karınca misali yavaş yavaş çalışıldığı gözlenmekte. Bu çalışma ile bu projenin ihale bitim sürecinde bitmesi imkânsız. Yapılan ihaleye göre; bu sene Nisan ayının sonunda bitmesi gereken Konya Yolu’nun Alta Alınma Projesi’nde yapılacak işin 4/1 bile bitirilmedi. Şuan yapılan işin halen diyafram duvar olduğu, yerin 18 ile 43 m altına yan duvarların betonlarının atıldığı ve yaklaşık 1100 metre tülünün bitirildiği, toplam diyafram duvarlarının 2300 metre tül olduğu ancak yarısının bile bitirilemediği göz önüne alındığında; değil Nisan sonu, bu senenin sonuna bile bitmesi zor. Şehirlerarası bir yol olan E-90 Karayolu’nda hazırlanan ve hayata geçirilmeye çalışılan böylesi bir projenin hayatı zorlaştırması doğal fakat verilen sürede bitirilmesi için gece gündüz çalışılmalı, Gölbaşılı yetkililer; işi takip etmek ve bu konuda daha duyarlı davranmak zorunda.    
Gölbaşı’nı ikiye bölen E-90 Karayolu’nun “alta alınma projesi” Gölbaşı’na yapılan en büyük yatırım projelerinden. Lakin yüklenici firmaya hak et iş ödenmemesi, işi durma noktasına getirdi.
Gölbaşı’nı ikiye bölen E-90 Karayolu’nun “alta alınma projesi” Gölbaşı’na yapılan en büyük yatırım projelerinden. Lakin yüklenici firmaya hak et iş ödenmemesi, işi durma noktasına getirdi. Yapılan hak edişin % 20 sinin ödendiği, firmaların öz kaynakları ile takviye ederek işi götürmeye çalıştığı gelen bilgiler arasında. Tek makine ve 15 işçi ile karınca misali yavaş yavaş çalışıldığı gözlenmekte. Bu çalışma ile bu projenin ihale bitim sürecinde bitmesi imkânsız.
Yapılan ihaleye göre; bu sene Nisan ayının sonunda bitmesi gereken Konya Yolu’nun Alta Alınma Projesi’nde yapılacak işin 4/1 bile bitirilmedi. Şuan yapılan işin halen diyafram duvar olduğu, yerin 18 ile 43 m altına yan duvarların betonlarının atıldığı ve yaklaşık 1100 metre tülünün bitirildiği, toplam diyafram duvarlarının 2300 metre tül olduğu ancak yarısının bile bitirilemediği göz önüne alındığında; değil Nisan sonu, bu senenin sonuna bile bitmesi zor.
Şehirlerarası bir yol olan E-90 Karayolu’nda hazırlanan ve hayata geçirilmeye çalışılan böylesi bir projenin hayatı zorlaştırması doğal fakat verilen sürede bitirilmesi için gece gündüz çalışılmalı, Gölbaşılı yetkililer; işi takip etmek ve bu konuda daha duyarlı davranmak zorunda.
 
 
Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve golhaber.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.