İki aylık bilanço…

GÖLBAŞI (İHA) - İhlas Haber Ajansı | 29.06.2019 - 07:32, Güncelleme: 29.06.2019 - 07:32
 

İki aylık bilanço…

15 Milyon borç ödendi…

Yerel seçimler sonrası Gölbaşı Belediye Başkanlığı koltuğuna oturan Gölbaşı Belediye Başkanı Ramazan Şimşek; her fırsatta dile getirdiği “Gölbaşı Belediyesi’ni borçsuz bir belediye yapacağım” söylemi için harekete geçti. Uyguladığı tasarruf tedbirleri ile ilk iki ayda yaklaşık 15 Milyon borç ödendiğini açıkladı. Gölbaşı Belediyesi’ni yaklaşık 200 Milyon borçla devir alan Şimşek Haziran Ayı Olağan Meclis Toplantısı’nda yaptığı açıklama da belediyenin rutin hizmetlerinde aksama yaşatmadan sadece ekonomik tedbirlerle ve tasarruf ederek iki ayda 15 Milyon borç ödediklerini belirtti.
15 Milyon borç ödendi…
Yerel seçimler sonrası Gölbaşı Belediye Başkanlığı koltuğuna oturan Gölbaşı Belediye Başkanı Ramazan Şimşek; her fırsatta dile getirdiği “Gölbaşı Belediyesi’ni borçsuz bir belediye yapacağım” söylemi için harekete geçti. Uyguladığı tasarruf tedbirleri ile ilk iki ayda yaklaşık 15 Milyon borç ödendiğini açıkladı. Gölbaşı Belediyesi’ni yaklaşık 200 Milyon borçla devir alan Şimşek Haziran Ayı Olağan Meclis Toplantısı’nda yaptığı açıklama da belediyenin rutin hizmetlerinde aksama yaşatmadan sadece ekonomik tedbirlerle ve tasarruf ederek iki ayda 15 Milyon borç ödediklerini belirtti.
Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve golhaber.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.